Dossierbeheerder KMO


Als dossierbeheerder krijg je na een inwerkperiode de verantwoordelijkheid voor jouw eigen dossiers. Je krijgt een aantal KMO's onder jouw vleugels waar je een vertrouwenspersoon voor bent, je staat hen bij met raad en daad omtrent hun HR, loonbeleid en personeelszaken.


Concreet zal je:

Advies

  • bij aanwerving; verschillende tewerkstellingsvormen, onderzoek RSZ-verminderingen, bruto-nettosimulaties, opvolgen of alle nodige gegevens ontvangen zijn;

  • tijdens indiensttreding: o.a. aanvragen ouderschapsverlof voorbereiden, educatief verlof, tijdelijke werkloosheid, arbeidsongevallen,… ;

  • bij uitdiensttreding; welke aanpak bij welk scenario, ondersteuning aan klanten bieden;

  • pro-actief advies geven aan de klant bij opmerkzaamheden of wanneer er nieuwe regelgeving is

Loonverwerking: zowel de verwerking van de maandelijkse prestaties, als de berekening van de vakantiegelden, eindejaarspremies, uitdiensttreding,… ;

Beheer van de dossiers: opvolgen gegevens, studentenuren, vakantietellers,…

Administratie: opmaken van de nodige documenten bij aanwerving, ondersteuning tijdens de arbeidsovereenkomst en bij uitdiensttreding, zoals bijvoorbeeld contracten en policies;

Goed behoud van klantenrelatie door veelvuldig contact, zowel telefonisch als via mail.

Voorbereiden nieuwe klanten en controles: inplannen, opvolgen, administratief voorbereiden;

 

Happy team, happy clients!

Je komt terecht in een close, leuk team met een passie voor hun vak dat graag samen bouwt aan de onderneming. Je bent van meerwaarde binnen onze sterk groeiende organisatie en kan dus rekenen op een geoptimaliseerd loonpakket met o.a. een competitief en marktconform loon met extralegale voordelen en een fijne werksfeer.

Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen door veel bij te leren en je geniet van flexibiliteit en vrijheid om zelf jouw werk te organiseren.

Zodat je iets meer vrije tijd kan genieten doorheen het jaar, werken we in een 40-uren-week zodat je 12 extra ADV-dagen hebt.

 

Wij kijken uit naar een collega die...

Een ambassadeur is van ons bedrijf en die zich perfect weet te aarden met onze bedrijfswaardenkwaliteit boven kwantiteit, eerst denken - dan doen & 'Happy team, happy clients'.

Je staat communicatief sterk in de schoenen waardoor je vlot onze klanten te woord kan staan via zowel telefoon als mail, je bent namelijk hun vertrouwenspersoon. Je kan vlot overweg met de courante officepaketten en kan op een discrete manier omgaan met vertrouwelijke informatie. 

Je houdt ervan om van meerwaarde te zijn binnen een team maar toch ook zelfstandig jouw taken te kunnen uitvoeren. 
Je haalt voldoening uit resultaatsgericht zijn, je neemt jouw verantwoordelijkheid en zorg je ervoor dat taken tot een goed einde komen. Je houdt van variatie in jouw werk en op te treden als vertrouwenspersoon voor jouw klanten, je bent als het ware een steunpilaar voor hen.

Binnen ons team werken we graag met positief ingestelde personen die denken in oplossingen

Werken met cijfers en ondernemers écht verder helpen met hun uitdagingen zijn kerntaken die jouw dag goed maken waardoor je zowel voor ons als bedrijf als voor jouw klant een echte meerwaarde bent. 

Een bachelor- of masterdiploma (rechtspraktijk, personeelswerk, handelswetenschappen, economie,...) is een goede basis, je hebt een eerste werkervaring achter de rug en heb je een sterke interesse in de (bedrijfsoptimalisatie van de) KMO en de sociale wetgeving.

Heb je niet zo'n diploma maar kan je een stevige werkervaring voorleggen? Als fan van Simon Sinek, werven wij aan volgens volgend principe:
‘You don't hire for skills, you hire for attitude. You can always teach skills’

Yes! Let's talk numbers:

We zoeken een voltijdse collega die van aanpakken weet en niet alleen zijn/haar eigen ondernemers helpt maar ook graag in teamverband dingen doorneemt. Teamwork makes the dreamwork, toch? ;-)

We werken in een 40-urenweek waarin je flexibel jouw werkuren kan plannen. Je hebt aldus ook (max.) 12 ADV-dagen per jaar, krijgt een mooie verloning met leuke extralegale voordelen en je zal mogen werken in een een moderne, professionele en fijne werkomgeving. 

Loonvoordelen die ingezet worden zijn:

  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • premie
  • GSM-abonnement
  • reiskostenvergoeding
  • hospitalisatieverzekering
  • ADV-dagen (40u-week)
  • extralegale vakantiedagen
  • aanvulling in de kinderbijslag
  • opleidingen zowel intern als extern
  • eindejaarsgeschenk
  • eindejaarspremie

 

Kortom: een geweldige job in een bedrijf in volle expansie.
Zin in? Solliciteer eenvoudig hieronder!

 

Oostmalsesteenweg 239
2310 Rijkevorsel (B)

©HR2DAY 2021